ماشين لباسشويي درب از بالا دو قلو

در اينجا به ارائه راه كارهايي براي نگه داري از وسايل برقي مي پردازيم

ماشين لباسشويي درب از بالا دو قلو

ماشين لباسشويي درب از بالا دو قلو:
اين   نمايندگي لباسشويي اوشن در مشهد   نوع از ماشين لباسشويي از طريق آويزان شدن براي شستشوي لباسها به كارگيري مي نمايد. معمولا اين نوع ماشين لباسشويي ها با گنجايش محدودي ساخته مي گردند به همين انگيزه آب كمتري مصرف مي نمايند و با سرعت بالايي مي‌چرخند . در واقع مي قدرت اظهار كرد كه با ايجاد كف كمتر و به كارگيري اثرگذار (بازدهي بالا) از مواد شستشو ، سعي نسبتاً نيكي دارا‌هستند .
از مزاياي ماشين لباسشويي درب از بالا دو قلو گنجايش فراتر آنان نسبت به نوع پيشين ميباشد كه‌اين نوع ماشين لباسشويي تا گنجايش ۹ كيلوگرمي هم در بعضا از سبك ها وجود داراست و بطور كلي اين مدلها شستشوي بهتري دارا‌هستند. داشتن كم آب كن با سرعت بالا سبب كاهش مجال كم آب شدن جامه در آن‌ها ميگردد .
از معايب ماشين لباسشويي درب از بالا دو قلو اين ميباشد كه به جهت سرعت بالاي چرخاندن ممكن ميباشد منجر به هم پيچيدن خرقه و چروك شدن آن ها خواهد شد.
ماشين لباسشويي درب از جلو:122-3
اين نوع از ماشين لباسشويي كه در منزل هاي مدرن متداول خيس ميباشد، تا حدي از آب لبريز مي‌شوند. شستشوي خرقه در آن ها به نحوه بلند كردن آن ها به بالاي مخزن آب و پرتاب باطن آب پاك جاري ساختن ميگردد. اين نوع ماشين لباسشويي هم كف كمتري ايجاد كرده و از ماده شوينده با بازدهي بالا به كارگيري مي نمايند.
مزاياي ماشين لباسشويي درب از جلو اين ميباشد كه بهتر و مقرون به صرفه خيس از گونه هاي قبلي كه در صدر بيان شد مي شويند و لزوما بها خيلي بالايي ندارند.
استخراج رطوبت در چرخش مدور، فرصت كم آب كردن و صرف انرژي را كاهش ميدهد. بطور كلي ماشين لباسشويي درب از جلو صداي يه خرده ساخت مي نمايند. به جهت اينكه درب اين نوع از ماشين لباسشويي ها در جلو جاي دارد قابليت به كار گيري از فضاي بالاي آنان وجود دارااست. در حالي كه دستگاه‌هايي كه درِ ورودي آن ها از بالا ميباشد، فضاي بالاي آن‌ها سواي استعمال باقي ميماند.
البته پس از اينكه نوع ماشين لباسشويي خويش را با دقت به كاربردي كه ميخواهيد از آن داشته باشيد گزينش كرديد ، ما يحتاج ميباشد معيارهاي ديگري را كه كه در محله آن گاه اهميت بيشتري دارا هستند را براي پاياني كردن گزينش خويش درنظر داشته باشيد.
گنجايش ماشين لباسشويي
با دقت به تعداد اعضاوجوارح خانواده براي گنجايش مورد نياز را براي ماشين لباسشويي گزينش نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.